PROPOSTAS LÓXICO-MATEMÁTICA PARA
ESTES DÍAS
3 ANOS:
-
Trasvasar elementos ( area, feixóns,
garavanzos…) en diferentes recipientes e ver se quedan cheos, baleiros, con
cantas culleres se encheu o recipiente…
e recoñecer despois o número escrito nunhas
tarxetiñas feitas con folio.
-
Facer series con tapóns, cortizas, pinturas… de distintas cores e tamaños.
-
Conteo (1-6) . Por exemplo: en vasos de
iogur, arroz, compotas… poñerlle un nº a
cada vaso, cun rotulador, e eles teñen
que meter, por exemplo boliñas feitas de papel. dentro esa cantidade.
-
Darlle os vasos anteriores desordenados e eles que ordenen a serie do 1-6.
-
Pedirlle que collan o vaso co nº ( 5, 4….).
- Xogo da manopla: calcamos 2 mans do neno ,
recortamos . Cun dado lanzado vemos que puntiños saen , os contamos e poñemos
na manopla tantas pinzas da roupa como puntiños saen.
-
Crebacabezas: poden ser os que teñamos na casa ou feitos: nun folio ou medio
folio facemos un debuxo e logo cortámolo en tres ou catro tiras poñéndolle
abaixo ( como unha pestana) o nº que lle corresponda recortar e xa temos o
crebacabezas fixándonos no nº para armalo.
-
Construír torres con pezas e vasos de iogur.
-
Buscar formas na nosa casa ( círculos, cadrados, triángulos)
4 ANOS:
-
Conteo 1- 1.Poñer vasos de iogur ou plásticos os números do 1 ata o 10…. Facer boliñas de
papel e meter tantas boliñas como o
número do vaso.
-
Os vasos anteriores desordenados ordenalos
do 1 ata o 10… e ao revés do 10… ata o 1.
-
Discriminación numéricas dáme o vaso que ten o nº….
-
Series con tapóns de distintos tamaños, cores… con froitas….
-
Buscar formas na nosa casa ( círculos, cadrados, triángulos, rectángulos).
-
Memoris de formas e números ( que podemos facer con pequenas tarxetiñas de papel, se non
temos. Debuxándoos).
-
Xogo con música . Poñer varias tarxetas con números no chan , poñer música
cando pare dicir un número e poñerse enriba.
5 ANOS:
- Escribir os números do 1- 20 e do 20-1.
-
Escribir a recta numérica do 1-20 en
separación e tapar con tapóns ou un anaco de papel, por exemplo os números
impares , e teñen que dicir que número falta.
-
Nesa mesma recta dicir o número anterior e posterior de un escollido.
-
Na mesma recta dar o nº de saltiños que
saia nun dado , situados nun nº, cun tapón e
tanto para diante como para atrás e dicir en que nº nos situamos.
-
Dominós, parchís, oca.
Ningún comentario:
Publicar un comentario