Ola familias!!
Nesta entrada mostrareivos unhas pequenas pinceladas do
que fixeron os caracois no primeiro trimestre.
Ademais, ao longo deste trimestre centrámonos en
traballar aspectos como as rutinas e ritmos da aula, o compañeirismo, a
socialización, a cohesión grupal, o cumprimento de normas...ca finalidade de
que todos e todas convivamos nun ambiente de respecto.
PROPOSTAS DE XOGO EN APRENDIZAXE
Para proporcionar unha entrada relaxada, cando os nenos e
as nenas entran na aula atópanse cunha proposta enriba da mesa, e cada unha ten
unha finalidade.
Estas propostas están relacionadas ca lóxica matemática,
a percepción visual, a coordinación óculo-manual, a motricidade fina…, co
obxectivo de favorecer tódalas áreas do desenvolvemento. A continuación,
móstrovos varios exemplos.
ASEMBLEA
A asemblea e o momento ideal para que os nenos e as nenas
adquiran conciencia de grupo, e así pouco a pouco comezan a sentir que todos e
todas formamos parte da aula dos caracois.
Na asemblea os nenos/as permanecen sentados mentres
levamos a cabo as nosas rutinas da mañá como cantar a nosa canción, ver quen
falta a clase ese día, dicir que día é e que tempo fai. Unha vez finalizadas
esas rutinas comezamos a traballar noutros aspectos. Sempre comezamos falando,
é un momento óptimo para que os nenos/as conten as súas vivencias, cómo se
senten ou calquera outra cousa que precisen contar nese momento. Con isto
traballamos a espera, as quendas de palabra, a expresión e comprensión...
Ademais disto, na asemblea tamén comezamos a traballar a
lóxica matemática a través de diferentes xogos, escribimos números no chan,
agrupamos elementos segundo a cantidade, etc. Tamén comezamos a escribir letras
no chan, pero antes diso traballámolas a través do noso corpo para así
integrala mellor.
RECANTOS
No momento dos recantos os pequenos caracois escollen a
qué recanto queren ir en cada momento. Iso si, non poden ir máis de 5 nenos/as
a un mesmo recanto, traballando así a circulación libre.
Son recantos de xogo, onde cada neno/a desfruta dos materiais que se lles proporciona segundo os seus intereses e motivacións
TRABALLO DE MESA
Mentres que os nenos e as nenas están xogando nos
recantos, a mestra traballa de maneira individual con cada uno/a. Os traballos
deste primeiro trimestre están destinados sobre todo a motricidade fina e ao recoñecemento
do esquema corporal.
Neste momento da xornada se lle proporciona aos cativos unha ensinanza máis individualizada, onde a mestra observa e céntrase no desenvolvemento de cada neno e nena.
PATIO
No momento do patio os cativos/as desenvolven unha serie de habilidades sociais, necesarias para unha correcta interacción cos demais. Tamén desenvolven a imaxinación e a creatividade, a través dos diferentes xogos que eles mesmos/as crean.
PSICOMOTRICIDADE
Como xa sabedes, ao longo da semana, os nenos/as poden
desfrutar das sesións de psicomotricidade, onde acoden con moitísima ilusión.
Nestas sesións os cativos/as coñecen o seu propio corpo e as habilidades que
posúen, desenvolven emocións e sensacións, traballan a coordinación, equilibrio,
posturas.., trepan, saltan, reptan, gatean...
CONMEMORACIÓNS
A longo do curso escolar traballamos sobre diferentes conmemoracións, onde se fomentan valores, dereitos, bos hábitos, tratando así, acontecementos que merecen ser celebrados. Neste primeiro trimestre tratamos o día Universal da Infancia, e o día Internacional contra a Violencia de Xénero.
Ningún comentario:
Publicar un comentario